Reklamacja i zwrot produktu

Jak postępować, jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar w przewidzianym prawem 14-dniowym terminie.

ZWROTY

Dokonując zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z Kodeksem Cywilnym, jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Najlepiej odeślij nam towar do zwrotu w oryginalnym opakowaniu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w § 1837 Kodeksu Cywilnego tj. w szczególności w przypadku dostawy towarów, które zostały dostosowane do życzeń konsumenta lub jego osoby.

WYMIANA TOWARU

Jeśli dostarczony produkt nie jest dla Ciebie odpowiedni (rozmiar, kolor, itp.), odeślij paczkę do nas i napisz e-mailem na co chcesz go wymienić: nazwa, kolor, rozmiar.

karma@karmapassion.com

REKLAMACJA

  • reklamacji podlegają towary wykazujące wady.
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe, wady funkcjonalne, wady powstałe podczas produkcji lub produkcji towaru, nie dotyczy zniszczeń spowodowanych użytkowaniem towaru.
  • Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem towaru.
  • Przed wysłaniem towaru prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.
  • Opłatę za przesyłkę pokrywa klient.
  • Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym stanie, nieuszkodzony, czysty i nieużywany.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, wymienimy twój towar i odeślemy na Twój adres na nasz koszt.
  • w przypadku nieuzasadnionej reklamacji, towar zostanie odesłany na koszt kupującego.

ADRES DO WYSYŁKI TOWARU:

Przesyłkownia.pl
kod 96624600
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
 

karma@karmapassion.com

Prosimy nie odsyłać towaru za pobraniem! Przesyłki te nie zostaną przyjęte i zostaną zwrócone do nadawcy. W ustawowym terminie pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez Ciebie konto bankowe.